Hemma igen.

Tjohoo!
Hoppas ni haft en bra helg? Min har varit treevlig. :)
Åkte bussen till sthlm igår 11.30, så var vi framme där runt 15.00. Blev ju ett stopp på 45 minuter med för dom som ville äta. Så mötte vi upp Sanna å Henrik sen, kuuul å träffa dom igen :) Så satt vi å chillade på terminalen, fick inte kliva på båten förrän 17.15. Så kom vi dit, blev att handla i taxfreen först.. Sanna å Henrik handlade myckeeet, men jag handlade bara en bacardi till mamma, samt en limpa cigg. Till mig själv handlade jag bara några gin å tonic som vi förfestade på i hytten, och toblerone. Så blev det middagsbuffé sen. Såå gott ! Mums ! Lunchbuffé idag också.. efterrätten går ALLTID i också, spelar ingen roll hur mätt man är. :P
en blev det förfest i hytten som sagt, lekte "jag har aldrig", alltid lika kul ;P Så sen drog vi ut runt båten å härjade lite.. eller jaa, jag var den som var mest nykter denna gång. Man lär väl vara det ibland å, när man oftast är den som är fullast annars. ;P Men berodde på att jag kände mig lite sjuk å febrig igår.. så jävla typiskt när man ska iväg, vaknade ju tidigt på lördagsmorronen å låg å frös. :S Var väl inte på det värsta viset, men jobbigt iaf.. blev bättre när jag drack lite alkohol. ;) Haha. Men jag som verkligen älskar att dansa, å typ aldrig lämnar dansgolvet när jag är på krogen, orkade bara med lite grann igår, sen var jag tvungen att sätta mig.. :S Menmen, får ta igen det på fredag, då drar vi ut på heartbreak här i gävle :D Blir förfest hos Fredrik, dom jag vet nu är väl vi två, Sarah, Linda, Sanna å Henrik kanske kommer också, hoppas. :) Så hoppas jag på fleeer. Komma? ;) Hehe.. den som var fullast igår var nog Fredrik ändå det, hahah. Är ju alltid jag som är full å han som håller sig hyfsat lugn, men var lite kul att det var tvärtom för en gångs skull, han är rätt rolig när han blir dragen. ;D Älsklingen min. ;)
Vi gick iaf å lade oss redan 2, hade väl varit vaken längre om jag mått bättre.. Hade vi nog stått på dansgolvet till 4, haha.
Men nuu blir det sanningens ögonblick, weehoo. Så blir det väl bara ett bad och sussa sen. Blir jobb på häcklinge förskola hela veckan igen, treevligt. :) Går 7.30-16 imorron.
Men jag ska bjuda på några bilder från gårdagen iaf. :D








Haha, det var väl några iaf. :p Usch, ser så sjuk å febrig ut på korten tycker jag. :p Sista bilden är på Fredriks snygga morgonfrilla dagen efter. ;) Å flaskan som är på första bilden kostade runt 2400, om nån är sugen på att köpa om ni åker med båten. :P
NUU tv !
Tjingen !

Kommentarer
Postat av: Johanna*

Jadu, får se om jag har råd :p

2009-03-30 @ 20:02:54
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/
Postat av: Johanna*

Jadu, får se om jag har råd :p

2009-03-30 @ 20:02:59
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha... fina kort du ;).. Jag ser ut som ett litet troll bara =P... hihi. Och ja, jag kan se dina inlägg nu :). Kramelikram gömman!

2009-03-31 @ 11:04:33
URL: http://sannawelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0