Helvetesdag.

Usch, vilken jävla dag det varit idag. Har varit så sjukt bakis hela dagen! :( Jag som inte blev så jävla full ändå, brukar kunna bli mkt mer full å inte bli bakis alls. Vaknade 7.30 imorse av att jag mådde skit, drog in å spydde, vilket jag gjorde x antal ggr mer senare. :S Bläsch. Kunde inte somna om heller, blev bara att må illa istället. Hjälpte inte att jag åt kebab med bröd heller, brukar ju alltid hjälpa när jag äter men inte idag. Så åkte jag å Fredrik iaf till gävle runt 15, å först när jag kom hit å åt ett äpple så blev jag bra. :D Så nu vet jag vad jag ska äta i framtiden när jag mår illa! Om det nu berodde på det vill säga. Aja, nog om det.
Gårdagen igår var huuur trevlig som helst! Hade sjukt kul! Tack till alla som var med. :D Fredrik skjutsade in mig å Camilla till Johanna i forsbacka runt 19, då var redan Sarah, Sara, Viktoria å Johannas pojkvän där. Fredrik drog hem rätt så fort, för han skulle vara hos mig under tiden och kika film plus hockey. Han hann träffa Johannas hundar iaf. :D Dom var ju så oooerhört söta. Doris ville jag ta med mig hem.. det var det sötaste jag någonsin sett, å då överdriver jag inte heller. Sååå liten. Gjorde mig ännu mer sugen på en chihuahua. :) hihi.
Så kom det lite grabbs sen å, dom var jättetrevliga. :D Riktigt rolig förfest var det iaf. Tog taxi in till Sandviken, hade ingen koll på tiden men var inne på Lobby redan vid 23 typ. Så gjorde jag världens vurpa när jag klev ur taxin, var såå halt ute :D Haha. Men iaf, blev nästan tre timmar på lobby. Tappa ju bort de flesta, men jag å Camilla höll ihop hela tiden iaf. :D Sjukt kul å festa med syster sin må jag säga. ;D
Jadu, sen hämtade Fredrik mig, Camilla å Sarah iaf å skjutsade hem dom först.
Har inte fått bilderna än, men får lägga ut en vimmelbild på mig å Camilla iaf från igår. Aquatini is the shit. ;)
Ser ju ... måttligt full ut. :P
Men nuu ska jag kika på melodifestivalen från igår, som vi har tankat hem. Missade ju det igår, så säg inget till mig om hur det gick. Jag vet att det var dåliga låtar som gick vidare iaf, av det lilla jag hört. :S Trök.
Hörs imon ! Tjaaa!

Kommentarer
Postat av: Johanna*

Det var kul att ni kom! Det måste göras om! ;)

2009-03-02 @ 12:48:31
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0