Grattis älskling.

Grattis till älskling, på 24årsdagen :D <3.
Idag har jag bara varit å jobbat, hade lite ont i magen, så var lite jobbigt där ett tag. Men det tog sig!
Sen åkte jag bara hem till Freddan, han öppnade sina presenter. Av mig fick han två snygga t-shirtar, ett par kalsonger, värmeljus å två ljuslyktor formade som hjärtan. :) Sen drog vi hem till hans familj och åt god mat å tårta. Potatisgratäng å rostbiff. Mums! ^^
Hemma igen nu. Imorron börjar jag redan 6.30, så ska ta å lägga mig nu jag. Slutar redan 13.30 imon iaf, sköönt! Blir hem till Sandviken då tror jag, för en gångs skull. :) Sen vad jag ska göra där vet jag inte. Åka å hälsa på Bettybejb å Camilla kanske ;)
Nääe nu blir det teven en snabbis, sen sova.
Tjoh !

Kommentarer
Postat av: Linda H som i herrgurka

skönt att du får en massa jobb nu =) här får man inget hehe.. men lika bra det som det ligge till nu. gör du i helgen då kvinna ?? puss

2009-03-05 @ 11:29:15
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0