Förkyld..

Uscha, sitter här å snörvlar. Tagit nässpray nu, så är väl lite bättre. :p Var såå jobbigt att gå upp imorse.. dels för att jag var sååå trött, sen var läget inte på topp heller. Men är feberfri iaf tror jag.. får se hur jag gör imorron, borde väl vara hemma en dag egentligen å ta igen mig så man orkar jobba två dagar till sen å så att man blir bra.. Men får se. Jag måste oftast vara rätt så sjuk för att sjukskriva mig. Får typ dåligt samvete om jag ringer mig sjuk å inte är riktigt sjuk. Typ aldrig skolkat heller nån gång längre tillbaka. :p Haha.
Efter worket idag hämtade älsk mig, så åkte vi till sandviken en sväng, hem till mig en snabbis å sen till mor. Drog tillbaks till gävle rätt fort, inte gjort ett dugg ikväll, sköönt. Kikade på sista avsnittet av den rätte för rosing, haha. Det blev Hugo hon valde, som jag trodde. Men läste på kanal5s hemsida nyss att det tagit slut rätt så fort, hon tyckte åldersskillnaden kändes av för mkt. Otippat att det inte skulle hålla? Njäe. Hade ju aldrig gått, hennes dotter är dessutom 4 år yngre än han. Skoj med en styvfarsa på 4 år äldre. :P
Nuu ska jag väl borsta tänderna å sova. Hoppas jag mår toppen imon bitti!
Slänger upp två NYKTRA bilder från kryssningen. Hittade dom på Sannas blogg. ;) Den första är när vi nyss kommit dit, den andra är när vi strax ska hem.
Nattinatt !


Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer mina kommenterer fram? haha :D skriver men det fungerar ju inte!

2009-04-01 @ 19:54:51
URL: http://theresiapersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0