:(

Usch, inte mkt som går som man vill nu.. Bilfan gick inte igenom besiktningen idag. Det var 7 fel på den, plus lite extra som var på gränsen. Fjädern i högra framdäcket har gått sönder, så jag kör lite farligt just nu. Han sa att han inte tycker jag ska köra så mkt alls med den.. Får ju köra den en månad till nu, sen blir det körförbud. Så hade mamma hittat ett nummer man kan ringa, så kommer dom å hämtar bilen, får förhoppningsvis pengar för det också. Sen skickar dom iväg den utomlands som jag fattat det.. Blir tyvärr för dyrt å laga allt, vill inte veta hur många tusen det kommer gå på. Bläsch. Blir till å tigga skjuts, köpa busskort och leta efter en ny billig bil då. Har du nån, eller känner nån som ska sälja? Säg till mig då isf. ;D Är ju fan beroende av bil ! Så bra att ha till jobbet när man bor i sandviken och jobbar i hagaström å valbo. Bra när man blir uppringd tidigt med på mornarna osv. Jadu.
Annars idag har jag jobbat i hagaström. Men blev bara 4 timmar idag. Imon däremot, blir det mellan 8-16.30. Så blir det nog hela veckan ut där. :) hoppas det går bra.
Jadu.. mådde så sjukt dåligt igår med.. :( fyfaan.. är så glad att det löst sig nu iaf. Älskar dig så oerhört mkt älskling. Går inte att beskriva! Du betyder allt.. <3
Så är det.. Nu ska jag ta å fixa lite mat tills han kommer hem :) Han är på hockey nu. Chickenbits å ris blir det idag ;)
Här hittade jag en gammal bild på älsklings dator. Är han inte fin? Lite fyll kanske? ;) hihi

Kommentarer
Postat av: Linda H som i herrgurka

nee trist med bilen, hoppas det löser sig iaf ! det blir en massa plugg och kanske work på fredag. behöver lite extra cash nu hehe! du då?

Gör du på lördag ?? jag tänkte ha fest, ta med dig karln och kom förbi. kraam

2009-03-09 @ 21:57:55
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Älskar dig !

2009-03-11 @ 14:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0