Donnerstag.

Mm, fick bli en tysk rubrik som betyder att det är torsdag för er som inte visste. Inte minns jag mkt från tyskan jag läste från 6an-9an, men några ord minns man väl. :P
Efter jag skrev sist så såg vi bara på film igår, å åt mat typ. Blev filmen "På smällen", har sett den en gång förut, men Fredrik hade inte sett den. Den är riktigt bra å rätt så rolig också. :D Man fick sig ett gott skratt i all bedrövelse ;)
Jadu, sen var det bara sova.. jobbade till halv fem idag, gick bra det. Trivs bra på det där dagiset också faktiskt. :D Ska vara där imorron med mellan 9-17.30. Cash cash cash ;) Faktiskt jobbat på rätt mkt denna månad, å än är det några dagar kvar i mars så man förhoppningsvis får jobba mer. Ser jag framemot lönen i april sen. Ska ju först å främst få en nu om drygt en vecka, den blir väl lagom hoppas jag.. Vill ju shoppa järnet nu känner jag! Var alltför länge sen jag gick runt i valbo köpis nu och bara shoppade det jag kände för. Skulle verkligen behöva en sån dag nu snart. Blir fort less på köpis, men nu saknar jag verkligen stället. Men hatar å gå runt där om man inte har pengar.. blir man bara sugen utan att kunna göra nåt åt det.
Jadu, inget bra på tv ikväll heller.. sveriges värsta bilförare är väl lite halvbra sådär, men inget vidare. Fredrik å Robin sitter å ser på South Park just nu, men det har inte jag nån lust å kolla på. :P Är simpsons å family guy bättre.
Imorron ser det ut som att Sanna å Sarah ska komma till mig å bara chilla å se lets dance iaf. Kul ! Tar Sanna med sig sin Mira med, den goooa jämthunden. ;D Har inte varit hemma å sovit i lägenheten heller på skitlänge, två veckor sen sist blir det nu i helgen. Shitshit. Annars blir det riktigt lugnt i helgen, har inte råd å göra nåt. Ser fram emot nästa lördag ja, då det blir 24timmarskryssningen. Wee ;)
Vad ska DU göra i helgen då? Joina oss imon kanske? :D
Nää, nu ska vi ta å göra nå mat tror jag.
Tjatja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jajjemensan =) här är det tjejparty på lördag hehe. kom du med vettja. ;)

2009-03-19 @ 19:26:22
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0