Blåmärken.

Haha, yees har ett stort blåmärke på röven ! :P Duktiga jag råkade ju ramla i Fredriks källare igår när vi hade hämtat tvätten, skulle gå ner två trappsteg. Hetsiga jag, så bara pladask så låg hela jag ner på ryggen. Vettefan hur jag lyckades, antagligen för att jag gick så fort å hade hala skor. :P Gör ju en del saker snabbt jag, iaf går snabbt å pratar snabbt. Folk klagar typ jämt på mig för dom sakerna. :P Mest är väl om man är ute å går promenad med nån, så kan jag vara en meter framför helt plötsligt. :P Men då vet man att man ska ta det lugnare på just det stället iaf ;P
För övrigt är jag rätt trött just nu, blir sova vilken minut som helst. Börjar 7 imorron, å går bara till 13.30, sköönt med kortdag. :) Idag började jag 7.30, var såå segt å ta sig upp imorse. Råkade ju somna om en snabbis med, som tur var hann jag vakna i tid igen. Dagen gick fort ändå, trots att jag var där ända till 16. Trevligt trevligt.
Så har det bara varit riktigt lugnt sen. Kikat på Den rätte för Rosing of course. Haha, det är sååå jävla bra, helt ärligt. Så var det andra avenyn med. Blev även lite bandy där, var ju sista matchen mot v-ås, hade dom vunnit hade dom fått möta edsbyn i final. Men tyvärr losade Saik. Tur jag inte är värsta bandyfanet som många andra sandvikare är, annars hade man väl grävt ner sig nånstans nu. :P Meen, det blir väl edsbyn som tar hem det som vanligt, förstår jag.
Haha, så hittade jag en rolig sak på Lindas blogg. Hon hade länkat nån sida där man kan se hur ens barn kommer se ut, kan man lägga upp en bild på sig själv tsm med vem som helst, sin pojkvän/flickvän eller vad man nu har. Så fick två roliga kort på hur mina å Fredriks barn skulle se ut, hahaha. :P Som om det där stämmer, njaee. Men se å bedöm själva. ;D

Här har vi första bilden på flickan, man fick välja kön å ram runt fotot själv. :P Sure, hon är söt, men inte så lik mig iaf va? ;P Haha. Mer lik Fredrik isf. :P


Så har vi nästa på lilla killen, han var faktiskt riktigt söt. Men rödhårig? Njaaeee ;) vafan, varken jag eller Fredrik har ju nåt rött i oss ! :P Som sagt, detta är inget att förlita sig på, men lite kul ändå å se hur det blir. Båda är iaf lite halvlik Fredrik, men inte mig.



Haha. :D Nu blir det sova iaf. Men som ni ser så är adressen där under bilden, gå in där å sen får ni se hur det blir för er.
Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Linda H som i herrgurka

Haha, baby länken var ju ganska rolig endå ;D

2009-03-18 @ 02:01:25
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Linda H som i herrgurka

Om 3 veckor är det väll :D v 15. jags ak jobba nästa vecka så om du vill kanske du kan kika in och hälsa på familjen ;)

2009-03-18 @ 16:24:55
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0