Aptit?

My god, vad har hänt? : O Ingen aptit alls längre. Jag som avgudar mat, å äter jämt tycker jag. Den här veckan har jag inte alls varit sugen.. Har ju blivit bättre i magen, men idag har jag inte ätit mkt alls. Försökte nyss, fick i mig några tuggor bara. Jadu. Skön dag har det varit iaf, varit hemma å bara varit. :) Var hem till mamma en sväng nu ikväll, snacka massa med Camilla, skoj som vanligt det.
Jobb 7.30-15.30 imon, blir sussa snart nu.
Helgen får vi se vad som bjuds på. Imorron blir det lugnt iaf, på lördag var det snack om utgång med Sarah å Camilla i sandviken. :) Men jag vet inte, Camilla visste inte om hon skulle ha råd, å isf skulle ju hon bjuda mig. Plus att jag inte har pengar alls typ. Så det visar sig. Annars blir det väl bara att sitta hemma hos mig å se på melodifestivalen, är ju andra chansen på lördag. Dom tävlande är scotts, caroline af ugglas, lili å sussie, amy diamond, bwo, nåt typ rappband har jag för mig (minns inte namnet), sarah dawn finer och star pilots. :) Caroline går ju bort direkt iaf.. annars är väl dom flesta okej, star pilots, amy diamond å lili å sussie står nog högst på min lista tror jag. Lyssnade lite på vissa av låtarna på youtube idag som är klara till finalen redan, alcazar är klaaart bäst! Så tycker jag iaf just nu. Måns är också bra, men slår inte riktigt alcazar. Man blir så partypeppad av låten typ. :)
Jejeee.. Återkommer väl mer imorron. :)
Godnatt Världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0