Workwork.

Jahaa, ny vecka igen då. Fan, det ska föreställa sommarlov nu liksom? Gah, vart är du solen?! :( KOM HIT :'(
Påminner ju mer om en början på en höst det här.. uhh! Denna vecka blir det jobb varje dag dessutom, förutom på fredag när det är midsommar. Känns inte så skitkul precis. Går 9-16 imorron, 7.30-15 på onsdag och 11-18 torsdag. Sen på lördag ska jag vara på ängsbacken kl 7 på morronen. 7-15, så blir en lugn midsommar för mig, inge mkt fylla denna gång. Sen jobbar jag 7-15 både på söndag och nästa måndag med.. Ledig tisdagen, sen jobb ända till helgen där som jag blir ledig. Men då är det löningshelg iaf, så då blir det utgång i gävle på fredagen å sandviken på lördagen. :) Det är väl det enda jag ser framemot just nu ! Dom som är klara att gå är iaf jag, Camilla, Sarah å Carro! :) Wee wee! Hade varit skönt å varit ledig några dagar nu innan ängsbacken sätter fart, men.. pengar tackar inte jag nej till. ;) ooh jag kommer sakna alla söta barn när min sista dag är på torsdag! Sötpluttar!!! Träffar kanske några av dom igen sen om jag har tur, men dom som börjar skolan ser jag väl inge mer. Kommer aldrig glömma er! <3 Får ta vara på dagarna jag har kvar nu.

Nu har min snygga klänning jag visade bild på förut kommit också. Sooo sexy! ;) Jävligt najs är den!
Ikväll har jag ingen aning om vad som händer.. behöver tvätta men fanns ingen tid. :/ Ska nog kika på Mean girls som blir kl 8. Rätt okej film! :)
Najs evening!
Tjingtjiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0