Wööh.

Hejsaaaan!
Sitter här igen, inte varit hemma nå länge ännu. Slutade strax innan 18 idag, var jag som stängde. Sista barnet gick 17.50 å min buss till viken gick 17.50, så blev 18.50 bussen istället. Hade varit bra om jag hunnit med 6bussen för Carro(torsåker) hörde av sig idag å frågade om jag ville med på hudvård i Sandviken, å det hade varit kul! Började 19 det.. Träffas ju inte alltför ofta vi heller, men men. Blir bra när hon blir gävlebo snart ;)
Fiiint väder har vi idag å, tycker jag om!
Händer ikväll dåå? Vet inte alls vad jag ska göra. Kanske ta en promenad å lämna in filmen som vi såg igår. Haha roligt! ;) Men orkar inte göra nåt när jag kommer hem sent och börjar 9 dagen efter.
Nääe, sätter mig nog vid tvn ett tag. Får se om det är nå bra..

Pics från Sarahs kamera , från i lördags ! ;)









Kommentarer
Postat av: Stridh

Tja ullis najs blogg. Jag har oxå skaffat blogg nu

http://henrikstridh.blogspot.com/



Jag har din blogg på min sida som länk om det är ok? =) kram

2009-06-10 @ 15:42:36
URL: http://henrikstridh.blogspot.com/
Postat av: kiRRe

Ser att du passar i gula kläder ullis! :) stiligt

2009-06-21 @ 15:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0