VARMT !

Shit, jag svettas som en gris! Men inte klagar jag inte, så jävla nöjd med vädret som det är nu! :) Det är grymt!
Hade en jättetrevlig kväll igår! Först blev jag, Sarah å Mikael (sarahs bror) skjutsade av deras mormor å morfar till kungsgården hem till Sirpa. Hon hade fest nämligen, för hon fyllde 50 nyligen. Så var lite av Sarahs släkt där åså. :) Så blev bjuden på good mat, bambam å potatissallad, bea å grejer. Så drack vi lite.. tog sen 9bussen in till gävle. Drog på en fest inne i stan i gävle, där Christofer å Kim var! :D Hemma hos Christofers jobbarpolare. Var lite folk där, så var väl där en dryg timme, sen drog jag, Sarah å Kim till slicken. ;D Kim försvann efter nån halvtimme, men jag å Sarah hade skoj hela kvällen vi. :D Sarahs knä balla ur lite, men det verkar vara hyfsat nu iaf. ;D Ikväll äre ju fest igen! Så sjukt trött idag, känner mig inte skitsugen egentligen, men vet att jag blir det senare. ;) Så blir stadsparken först ikväll! Sitta där å dricka lite. Jag, Sarah, Camilla, Bärla, Stina å kanske nån till, får se. :) Sen blir det lobby! Skoj! Kommer nog vara skapligt trött ikväll bara, inte sovit mkt alls inatt, men det styr sig.
Imorron kommer familjen hit å firar min 22årsdag. ;D Fyller ju på måndag egentligen, men då jobbar jag kväll så då fick det bli såhär.
Lägger väl ut bilder imorron med från igår. Måste få korten först. ;D
Ha en bra kväll, det ska jag ha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0