Underbart !

Sånt här väder som det är nu önskar jag det fortsätter vara hela sommaren! Det är totalt jävla underbart ! Nån regnskur emellanåt skadar inte, men låt det fortsätta såhär nu!
Vaknade runt 10.30 idag, blev hämtad två timmar senare av Sarah, så var vi till ICA å inhandlade baguetter å läsk. Var till högbo idag nämligen. Sen väntade vi hos mig på Camilla som var försenad, så då drog vi dit ändå, så fick hon skjuts dit istället. Låg å stekte några timmar, försökte bada men vattnet var verkligen svinkallt så jag pallade inte doppa mer än fötterna. ;D Fega jag. ;D Men har ju känt mig lite småkrasslig de senaste dagarna med, så ville inte därför heller. Sarah doppade sig iaf hon! :D Nej det får vara varmare några dagar till så kan man säkert bada sen. Skulle spelat minigolf med, men tiden rann iväg så tänkte vi åker å gör det någon kväll istället.
Efter det degade jag å sis här hos mig en sväng, hon drog typ nyss. Vad ska man hitta på ikväll då?! Ska ut å ta mig en promenad jag, länge sen jag var ute å gick med mp3n nu! Behöver dock nya låtar i den, less på musiken jag har nu...
Behöver inte lägga mig alltför tidigt ikväll iaf, börjar kl 13 imorron. Man hinner aldrig nåt innan heller, jag är så seg på å ta mig upp i tid så man hinner hitta på nåt när man jobbar eftermiddag. ;P Men borde försöka ta mig upp vid 10 imorron iaf..
I helgen blir det tvådagars drickande! Ser såå framemot det! Först förfest hemma hos Sarahs mamma i kungsgården på fredag, kommer dit lite fler folk med å firar henne för hon fyllt år, så där tänkte vi vara då. :) Sen tar vi bussen in till gävle å drar på slicken! Så dagen efter blir det väl förfest här eller hos Sarah, å lobby senare! Får se om sis hänger med båda dagarna eller bara lördagen. Carro ska med på fredagen iaf å hoppas jag. :D
Ska jag ha min nya läckra klänning! Så snygg !
Peace and Love i helgen också, som många ska på.. men det blir nog bra med folk ute ändå.. Var på peace and love för tre år sen jag. Tyckte inte det var sån höjdare just då. :S Men det var helt ok!
Njääe, ska väl chilla en stund nu, å sen äta nåt tror jag. Sen ta min promenad!
HEJDÅ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0