Tv och mamma.

Yesboox, nu är mor här på besök, så sitter vi å snackar massa skit å ser på bachelorette. :D Alltid lika bra dom där programmen, dom gick ofta förr såna där liknande program. Men nu var det ett tag sen, så när jag såg det skulle bli på tv idag så var jag tvungen att kika direkt. :) Så har vi varit ute å gått i finvädret också! Låt det fortsätta vara såhär nudå! Men det går inte å glädja sig nå, för imorron blire förmodligen skitväder igen, å lika på midsommar. :/ blääsch.
Imon är iaf min sista dag på dagiset, kommer sakna alla så sjukt mkt! Köpte glasspinnar idag på ICA iaf, som jag ska ta med till barnen å bjuda på. Kommer sakna alla.. Tänkte skriva upp namnen på dom här, men jag vågar inte ifall jag skulle råka glömma nån. ;P Så det skippar vi! Vissa av dom kanske jag får träffa igen om jag jobbar extra i höst, men tre av dom börjar ju skolan, så er kommer jag sakna enormt. Er kan jag iaf skriva upp namnen på! Nova, Kalle å Milla! :) hihi.
Jajaa.. det är som det är. På lördag börjar ängsbackenjobbet. Känner mig inte skittaggad, men det funkar. ;) Cash is king! Så på måndag ska jag in till socialtjänsten i gävle och träffa en som jobbar där. Ska nämligen bli kontaktperson åt Carro (växjös) lillasyster! :D Så då ska vi prata om jobbet åså. Blir inte mkt timmars jobb i veckan, men 4 timmar minst, å lite extra pengar är aldrig fel. Sen när det är att vara till hjälp åt nån annan med som behöver det, så känns det skitbra. :) Det ser jag fram emot!
Imon börjar jag 11, shit vad skönt å få sova lite. Känner jag kan behöva det nu, spec när jag börjar 7 både lördag, söndag å måndag..
Nu ska jag vara social med mor å tvn!
Pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0