Tröttast!

Hej allihopa!
Förlååååt för att jag inte skrev nåt igår. :/ Hann helt enkelt inte! Blev stressigt först på morronen för jag skulle hem till mor å far å käka. Sen blev det bara hem en snabbis, sen drog jag direkt till Sarah där vi fixade å donade lite. Så var hennes bror hemma, tog dit lite vänner.. Så kom Camilla sen, å senare gick hon å jag för att möta upp Berla. :P Jaa, jag bjuder väl på bilder sen när Sarah skickat dom. ;) Har inga förtillfället.. var en trevlig kväll iaf! Vi sjöng lips, dunkade musik, drack å var allmänt sociala. Kalastrevligt ! Men jag tog det lugnt med alkholen eftersom jag började jobba kl 7 idag.. lite smålullig vart jag allt, men nyktrade till mer sen. ;P Så iaf runt 10snåret hämtade Sarahs söta mor upp oss och skjutsade oss ner till stan. Det vill säga, jag, Sarah, Camilla å Berla. Dom andra drog till högbo dom. :P Så drog vi till Kharma.. grymt lite folk först! Haha. Jag nyktrade till mer å mer där mot halv 12 snåret.. funderade seriöst på att dra mig hemåt, medan jag satt å kollade på när dom andra dansade. Men sen tänkte jag att äh vafan, så drog jag upp å dansa lite jag å. Å när jag är på dansgolvet är det nämligen bra svårt att få mig därifrån! Spec när det var kanonmusik också, vilket det verkligen var igår! Skitskoj! Yees, sen droppade det in fler å fler folk. Så slutade väl med att det blev en del iaf. :) Promenerade hemåt strax innan 2. Jag, Camilla å Berla däckade här hemma hos mig rätt fort. :P 4 timmar fick jag sova iaf, sen var det dags att gå upp å jobba. Känner mig som en zombie just nu, shitshit! Länge sen jag var såhär trött! Beror inte på att jag är bakis eller nåt, utan för att jag sovit så lite. Dagen på jobbet gick rätt så fort ändå, lite halvstressigt på morronen bara, när man är två st på en avdelning. Tur att karln jag jobbade med idag är en riktig rolig en iaf, så jag har skrattat hela dagen. :D Dom kom iaf ihåg mig, de flesta gamlingarna. Imorron är det också jobb, 7-15. Buhu! Men jag tjänar fett med pengar på midsommarhelgen. ;) Så inte klagar jag eller!
Ikväll blir en sååå soft kväll.. vet inte ens när jag sist var hemma ensam en lördagskväll?! Fan vad jag behöver det.. ska äta lite godis, läsa Frida Story, glo på burken.. Sen kommer jag säkert somna vid 9snåret. Känns som jag kan tuppa av närsomhelst nuså.. men måste försöka hålla mig vaken!
NUU är jag riktigt glad över att det regnar ! Bara för att jag skulle aldrig pallat hålla mig utomhus om det varit solsken.. å då skulle jag i min tur fått dåligt samvete för att jag var inomhus. Så idag är jag verkligen glad över det. Men imorron får gärna solen kika fram. ;) Saknar dej ju förfan!!!! ;)
Jajaa.. får se när pixen dyker upp.
Ha en skööön kväll !
Tack å hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0