Trött.

Shiitshit, idag är man inge pigg eller. Önskar jag var morgonpiggare än vad jag är. Imon börjar jag 7.30 dessutom och måste åka med 6.30 bussen! Gash.. Men ska fan lägga mig i tid ikväll ! Strax efter 10 tror jag. :) Så säger jag jämt, å det blir aldrig av. Men ikväll ska jag verkligen försöka. ;P
Blev jobb till 16 idag, sen mötte jag upp syster i köpis. Hon hittade ett sött linne och lite småsaker, och jag hittade ett par svarta leggings å ett fint vitt linne med svart tryck. :) Jääj. Så var vi på donken å åt .. marrängswisch till efterätt, shiiit vad mätta vi blev! Min mage åkte framåt som den alltid gör när jag är för mätt. ;) Nu har den lagt sig ner lite.. Men det ser seriöst ut som jag är gravid såna där ggr. Frågade Camilla om det med, hon sa också det såg ut så. ;) Mohah. Fick t.om höra det en gång när jag å Fredrik var i Grekland i höstas. Så kommer det nån grek å tjatar in oss på en restaurang, å jag var lite tjock om magen just då å hade ett tight linne på mig. Så säger han "You and you, and the baby is coming!" å pekar på min mage.. HAHA! :D Fan vad kul det var :D Men det är väl inget jag går å strävar efter direkt, att folk ska tro. ;P
Nääe, fy vad trött jag är idag, kommer inte på nåt skoj å skriva heller. Hoppas ni har en bra kväll! Ska nog lägga mig på soffan å glo in i burken eller nåt.. läsa lite kanske. Sen sooova <3
Peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det ÄNTLIGEN sol iaf, Åh själv så sitter man inne- Vad ska du göra på midsommar då?



HAHA,, roligt duu du nämde det där i grekland. haha, tjejmagar ;) Min brukar också bli så.

2009-06-17 @ 11:07:52
URL: http://ericalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0