Sötsugen!

Sitter här och frossar i mig en vit chokladkaka just nu, haha. Så jävla sötsugen hela tiden, är för att röda veckan snart är på besök! Blir ofta såhär dagarna innan.. Skulle jag ätit choklad såhär fort annars hade jag mått illa. :P Jadu, inte lätt jämt. Blev jobb idag 7.30-16. Skulle slutat 15 egentligen, men blev en timme extra pga för lite personal. Rätt lång dag kändes det som. Men jag trivs iaf, som tur är ! :) Imorron får jag sovmorron , wee :) Börjar 11 å slutar 18. Å på fredag går jag 9-16.
Idag efter jobbet åkte jag iaf direkt in till gävle och träffade Carro! :D Jättekul, har som sagt inte träffat varann på ett bra tag. Hade myckeeet att prata om! Hennes gulliga lillesyrra var också med. :) Vi fikade där under bion, jag åt en hallonpaj med vaniljsås och drack en cola. Lite senare tog vi en promenad till Max, där jag åt ett minimål. Snacka om fettismage jag fick, så jag kutade skitfort ett varv runt maxhuset med Cissi, Carros syrra. ;) HAHA. Måste ju få bort allt skit man stoppat i sig. ;) Sen sa vi hejdå, jag kände mig ännu mer sötsugen i väntan på bussen så köpte mig denna chokladkaka. Jaja, det är bara den här veckan dagarna innan jag håller på såhär mkt. ;) hihi. På lördag blir det utgång med Carro som sagt, som på gamla goda tiden. ;) Jää! Slick, here we come !
Annars i veckan blir det väl bara jobb å sånt. Umgås med Sarah på fredag, ska väl bara kika film å snacka. Som vanligt alltid lika trevligt med henne. Kan verkligen prata om allt! :) <3
Nuu ska jag väl fortsätta tvätta. :P
Tjingen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0