Sorgligt. :/

Hejs!
Sitter å läser på aftonbladet lite nu, om den mördade Therese. Dom misstänker alltså att två bekanta till henne ligger bakom mordet.. ett par. Sägs att tjejen tjatat på killen ett tag om att mörda henne, för att bevisa sin kärlek till henne?! Det ser ut som att det kan vara också.. såna här saker gör mig såååå jävla förbannad å besviken. Vad fan är hon för jävla människa som gör en sån sak?! Å han, som gör det för att tjejen säger det? Pga att hon känner sig hotad av henne? OMG, jag hoppas dom får ett långt jävla straff.. den mördade tjejens familj borde känna ett sånt enormt hat?! :( FYFAN :(
Läste en oerhört fin text iaf, som den mördade tjejens kompis pappa skrivit om Therese.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5354881.ab
Läs själva.. de sista raderna han skrev var fina. Blev nästan tårögd..

Jajaa. Till lite roligare saker. ;) Blev jobb idag, slutade 16. Så är jag ledig imorron som sagt, sköönt. :) Men nu har jag bara en vecka kvar på det där dagiset, sen blir det jobb på ängsbacken. Shit, vad jag kommer sakna alla underbara barn! <3 Finns inte ord, dom är så oerhört söta! Varje morron när jag kommer dit, så kommer flera av dem fram till mig å kramar mig å skriker mitt namn. Så sött. :) Tror jag ska köpa lite glass till dom sista dagen å ta med. ;)
Aja, efter jobbet mötte jag upp sis i köpis, hon skulle köpa en väska å lite småsaker. Själv hittade jag ingenting, vi tog en fika istället. :) Har alltid såååå roligt med henne, som jag kanske nämnt förut. ;P Vi med våran "egna" humor, går runt där å drar skämt å skrattar heeela tiden. :D Folk tittar på oss ibland å lär tro vi har nåt fel. ;P HAHA. Huvudsaken man har kul! ;) Sen om ni andra skulle höra våra skämt skulle ni väl inte fatta ett jota men det är en annan  femma. ;) haha.
Jaa, så imorron är det hennes dag.. Sarah å jag ska dra ner till stadsparken strax efter 11, möta upp min familj där. Sen hakar Sarah med hit också å blir bjuden på mat å tårta. ;) hihi. Vi var ju ut på steel en sväng igår kväll med, jag, Camilla å Sarah. Hakade mest med bara för att Camilla tjata så mkt.. blev väl bara två öl. :P Å var mest studenter där, så inte så skoj för min å Sarahs del. Men sen var det gratis inträde på kharma, så vi hakade med Camilla in dit en sväng å lånade toan, sen hittade hon på sina vänner å vi cyklade hem. Somnade direkt gjorde jag. ;P
Mjaae, annars i helgen har jag ingen aning alls om vad som händer? Inge alkohol då som sagt, men vill göra nåt roligt ändå! Imorron blir nog en lugn kväll framför tvn iaf med Sarah. Så får vi se dåå..
Men hör av er om det händer nåt skoj nånstans i helgen! ;)
Nuu sitter jag hos mamma, så ska nog tigga lite skjuss hem av min bror nu. ;P Inte för jag vet vad jag ska hitta på men.
Ha en naajs evening !
Pussis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0