Sorgligt!

Yees, idag var min sista dag på dagiset. Varit där 6 veckor nu, å trivts så gudomligt bra! Trevlig personal, urgulliga barn å jaa, allt. Hade med mig glasspinnar idag iaf, det uppskattades. ;) Så fick jag ett så oerhört gulligt kort av Nova. :D En av tjejerna som hade sin sista dag där, å börjar 6års till hösten. Hade hon ett kort på sig själv, å under löd kommentaren: Det bästa med Ulrika är att hon är såå fin. Hon har vitt hår och skrattar jämt <3. Hihi, shiit vad söött å vad glad jag blev. Blev nästan tårögd när jag läste texten! Barn är underbara! Sen den andra personalen på avdelningen hade också fått liknande kort. Hennes mamma berättade att hon hade haft svårt å sova igår kväll, för hon kom på att hon måste ju göra ett till mig med. ;) Naw! Så tog dom mitt nummer idag, så kan dom ringa om dom behöver barnvakt någon gång! Ställer mer än gäärna upp jag! :D Yees. Så var det jag som stängde dagiset idag, sen gick jag till köpis i ösregnet. :/ Buhu.. läste på nån löpsedel iaf att det ska bli sol snart? Nån som vet nåt om det? :P
Imorron äre midsommarafton! Skoj! Synd med tanke på att det blir fult väder dock. Iofs är det planerat inomhus imorron. Jag å syster ska hem till Sarah, äta god mat och sjunga lips, dricka lite cider. ;) KUL med Lips! Älskar å sjunga! Fredrik hade ju också det, men var ett tag sen jag var där nu så. Så kommer det dit lite fler folk å tror jag. Jag ska dock hålla mig rätt lugn, som börjar 7 på lördag på ängsbacken. Orka! Men najs betalt på midsommarhelgen ;)
Ikväll är det riktigt lugnt.. håller på att tvätta. Seegt, så ska jag nog torka golven nu :S Haha. Sen blir det väl bara chill...
Najs evening !



Kommentarer
Postat av: Henrik

Vad skall du göra nu då utan dagiset? =/

2009-06-19 @ 12:39:52
URL: http://www.henrikstridh.blogspot.com
Postat av: Stridh

Jag jobbar hela nästa vecka, så det passar kanske inte så bra. Ha en trevlig midsommar!

2009-06-19 @ 16:56:55
URL: http://www.henrikstridh.blogspot.com
Postat av: LillSanna

Nästa helg kommer Henrik att jobba. Jag, mamsen och papsen kommer vara i karlstad för pappa ska spela upp för zornmärket. Sen ska vi till Mariestad en sväng också för att hälsa på lite släkt. Så tyvärr kan vi inte haka på :/... en annan gång =)! Vi kan dra ut i Uppsala någon gång kanske =)... Kramelikram och ha en mysig midsommar!!

2009-06-19 @ 17:00:32
URL: http://sannawelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0