Söndag?

Shit, det är verkligen söndag idag, men inte fan känns det så eller. Kändes igår som att det var söndag, å som att det är måndag idag tycker jag. Är väl för att jag jobbade igår såklart, jag är ju inte alls van att jobba helger numera. :) Och jag hade turen med mig idag, jag mådde inte ett dugg dåligt imorse när jag gick upp. Kände mig ju febrig igår kväll.. Men berodde säkert mest på att jag sovit så lite bara. Dagen idag gick dessutom skitfort. Två små urgulliga bebisar kom på besök till ängsbacken idag, barn till två som jobbar där. Dom har inte barn ihop dock. :P Så fick jag hålla i den ena lilla sötnosen, Tindra hette hon, bara ett halvår gammal. Så gulligt, var länge sen jag höll i en sån liten också. Har jag nog inte gjort sen jag själv var bra liten. :P Haha. Sugen på en sån där gobit blir man! Men det blir väl inte än på ett tag förstår jag. ;P
Jadu imorron blir det jobb igen, 7-15. Sen är jag ledig tisdag. :) Ska bli fint väder i veckan också! Det tycker jag om! På tisdag ska jag å Sarah ta en tripp till högbo å spela minigolf. Wee, får se hur duktig man är då. Njae. ;P
Idag blir en riktigt lugn dag hemma igen iaf..skönt! Men jag tror heeela tiden att det är måndag! Aja!
Taggad är jag till helgen också! Utgång på Slick i gävle på fredagen, lobby på lördagen. Sen på söndag kommer familjen å firar mig, för jag fyller 22 år nästa måndag. Men jobbar kväll då, så då blir det bättre vi tar det på söndagen. Inge spec roligt å fylla år mer iaf. Blir ju så jävla gammal! Snart går jag med rullator ffs! ;P Det står fan inte på !
Nej nu ska jag diska! Bjuder på bilderna från i fredags först ! :)























Kommentarer
Postat av: LillSanna

Jadu gamling... vad vill du ha när du fyller då ;)?? Kram

2009-06-21 @ 19:48:06
URL: http://sannawelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0