Seg.

Jää, så är det jämt på fredagskvällarna! Man somnar som en stock, å börjar bli trött redan vid 10tiden. :P En trevlig fredagkväll ikväll iaf. Sitter å kikar tv hemma hos mig med Sarah å Sofia. :) Hyrde två filmer, I taket lyser stjärnorna och Vi hade iaf tur med vädret igen. Den första har jag sett förut på bio, men gjorde mig inget att se den igen, den är ju såå himla bra! Såå fin film. Sen den andra funkade inte ens. :S Fattar inte varför, måste vara nåt fel med skivan. :S Så får gå å byta skiva på söndag kanske. Vill ju se den med! :S Annars blir det pengarna tillbaka.. Kikade lite på Berg flyttar in med, hon var hos Bert Karlsson idag, så det var ju ett måste att se! :P Han är ju störtskön han, haha! :D Så nu ser vi på en film som heter Eight Below, en äventyrsfilm. Skiiitsöta hundar i den! hihi. Men den slutar strax. Sen blir det väl sova. Imorron är det feeest ! Sarah blir med mig å Carro å festar också, wee ;) Vet inte riktigt vart vi ska vara än bara :S Men sånt där löser sig! Så länge man har alkoholen å bra sällskap! :)
Jag vill ha sol imorron! Men det är väl att hoppas på för mkt.
Blev bjuden på mat hos Sarah ikväll, en skitgod kycklingsallad! ;D MMM tack så mycket <3
Men ska vara social nu.
Hoppas ni har en bra kväll !
PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0