Seg.

Uuh, idag känner jag mig riktigt seg. Trots att jag sovit nästan 9 timmar inatt, så ser jag ändå sådär skittrött ut. Bläsch. Så ska jag iväg å jobba kl 13-21.30 också.. känner inge riktigt sug, men det ska väl gå bra. :) Man blir ju energilös när det är så varmt ute, sen kliar myggbetten också. :/ Imon å på torsdag är jag ledig iaf, dom två dagarna ska jag ta vara på. Imorron åker jag, Sarah å Sofia till hedåsen och badar. Har inte badat än jag, försökte i högbo förra veckan men det var sviiinkallt! Men imon ska jag klara det, det borde vara varmare i vattnet nu å. Sen imorron kväll ska jag, Sarah å Sis på Kharma, se Pumpbolaget. ;D Såg dom på lobby för över ett år sen, riktigt drag var det, så var jag nykter också. ;P Hade inte tänkt supa mig skitfull imon heller, blir väl några få cider. På torsdag vet jag inte än vad som sker. Vill in till valbo och köpa mig en digitalkamera tror jag. ;) Sen hela helgen, fredag lördag å söndag jobbar jag kväll. Så nästa vecka flyter det på bra med jobb, förutom måndagen. Men sen from den 10 juli, blir jag ledig till den 20. Dom dagarna ska jag verkligen ta vara på!
Men nuu ska jag ut i solen en sväng, sen in å laga käk åså dra iväg.
Hörs, ha en kanondag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0