SÅ KUL!

Weee, vilken underbar kväll jag hade igår med min pärla Sarah! :) Vi hade sååå roligt ! Vilken kväll! Gävle har så mkt bättre uteliv än sandviken.. helt okej här med, man känner ju fler folk åså. Å bättre musik på lobby än slick... men nääe, jag gillar slick mer jag! Ögongodis är det gott om å, eller vad säger folket?? ;)
Jadu som sagt igår så skjutsade min käre pappa mig å Sarah till forsbacka hem till Andreas. Där var han, Svinto, Andreas bror Marcus och hans flickvän Anna. :) Vi hade trevligt, drack, härjade och såg på fotbollen! Eller ja, "såg å såg" ;) Svårt å hänga med när man super. ;) FULL som ett as blev jag å. Som vanligt ! Men jag kan inte råför att Sarah har massa vin över som jag måste smaka av. :P Nej det var en jävla rolig kväll, härjade som fan hos Andreas. Skitkul. Sen hämtade Sannas pojkvän Kim upp oss å skjutsade oss till gävle. Så väl där gick vi in på jackpot där jag träffade Carro ! Wee. Men sen sågs vi inte på hela kvällen :( Blev ju ändrat igår, var ju hon å jag som skulle festat egentligen, men så blev det knas med förfest å så så vi bestämde oss för att ses i gävle istället, vilket vi gjorde en liten stund bara. Trökigt, men det var så mkt folk på slick så svårt å hitta på varann. :( Jaja, på slick var det skitskoj iaf. ;) Svinto drog iväg han, men jag, Sarah å Andreas stack dit. Men Andreas tappade vi också bort en del. Men hade skitkul där vi, dansade å härjade. ;) Sen hade Andreas fått skjuts hem av någon, å jag å Sarah var kvar till stängning. Träffade Fredrik och Linda med, kul!
Så sen drog vi till donken, låång kö å trångt :S usch. Men fick äntligen vår mat, så hämtade Kim upp oss för å skjutsa hem oss sen. Men det hände en tråkig grej sen, på motorvägen mot sandviken så hör jag helt plötsligt hur Kim tvärnitar, å sen ser jag nåt brunt ramlar ihop framför oss. :(:( Det var ett rådjur.. :/ Så jävla hemskt. USCH! Men huvudsaken det gick bra med oss, hade ju kunnat sluta illa ju. :/ Å fan vad fronten på hans bil inte såg fin ut sen. :S :S Det var den bilen det. :( Ja det är väl sånt som händer, men tråkigt iaf.
Idag är en riktig slappardag. Sitter fortfarande med sminket på och samma kläder som igår. :P Haha. Sarah är här, vi har sett på Patrik 1,5 med Andreas. Men nu vet jag inte vad hon å jag ska hitta på. Dra till ICA maxi kanske. ;) Så blev det pizza på viking idag med, med Andreas, Sarah å Svinto. Cappriciossa å bea. Mmmm!
Imon är det jobb 9.30-13.30. Sköönt ;)
Ikväll tror jag jag ska laga lövbiff och pomfritt ;) mmm!

Bjuder på lite bilder från igår. ;) Haha snygg dans jag å Andreas har! :D Det är väl några iaf, resten finns på facebook. :P















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0