Mätt.

Nuuu är jag en tjockis kan jag säga. :P Magen står ut som fan, haha. Sitter å käkar kycklingsallad nu, samt dricker en colaburk. Blev så sugen på det tidigare idag, så cyklade till verona nyss och köpte en. Det är ju såå gott!!!
För övrigt har jag jobbat idag, gick helt okej men var lite småstressigt idag. Dom var nog oroliga pga vädret, dom små liven. ;P Sååå deprimerande å vakna upp imorse vid 7.30, och se hur det verkligen spöregnar ute. :S Bläsch! Från en stjärna till en annan liksom. Gjorde det ju inte bättre att man var trött som en idiot heller. Nääru. Var inne på Coop nu innan jag åkte hem i väntan på bussen, snackar med syster i telefon om vad man ska göra ikväll egentligen. Så ser jag helt plötsligt att man kan köpa filmen Patrik 1,5. Den är ju såå bra! Så jag tänkte då att jag tar å köper den, drar hem till henne så kikar vi på den ikväll. YES, kvällen räddad. ;) Dyr var den, men det äre värt. Höhö. Såg den ju i september senast när den var ny, men det struntar jag i. ;) Så ska väl äta upp min sallad nu, sen dra mig dit.
Jobbar 7.30-15 imorron. Måste åka med 6.30 bussen :(:( Men sen när jag slutat ska jag nog pallra mig in till gävle iaf, och möta upp Carro för en fika! :D Weei, hon har kommit hem för å hälsa på nu, å blir hemma veckan ut. Inte träffats sen mars förra året heller, nu äre verkligen på tiden!
Jää, men ni får ha en nice kväll !
Pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0