KUL !

Hej å hå ! Eller förresten, jag säger OBOOOOY, som är mitt å Camillas nya ord. :D HAHA.
Denna måndag har varit en toppendag. Jobbade 9.30-16 idag, var ute mest, så jääkla underbart väder det varit idag! Bättrat på brännan lite å. ;) Haha, fick den klockrenaste frågan av ett barn på dagiset, "Varför är du brun för?". HAHHA ;) Jaa, där fick man också höra man blivit det iaf.
Så nu ikväll gick jag ner till stenbryggan i hedgrind, där Andreas hämtade upp mig på sin vattenskoter! :) Shit, det var helt grymt å åka! Så jävla roligt! Inte lika läskigt som jag trodde det skulle vara heller. Var väl bara i de värsta svängarna och när man blev lite blöt som man skrek en del. :P Å i början när det gick skitfort. Men sen vande man sig. GRYMT! Ni som inte gjort det förut, se till å gör det nån gång åtminstone.
Men det sägs att det här är sista dagen på ett tag nu som det kommer vara fint väder. :( Vadå deprimerande å höra. :S Kan det inte bara få fortsätta vara som det varit nu i helgen? Helt underbart har det varit! Jaa.. hoppas syster å studenterna får det fint den dagen dom tar den iaf!
Jajaa.. ska väl ta å sova snart jag. 9-16 imorron! :)
Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0