Jahaani.

Inte på nåt blogghumör idag. Men lär väl skriva nåt litet iaf. :)
Jobbat idag igen, gick galant. Sen hämtade bror upp mig å skjutsade mig till gävle. Var nämligen in dit för å prata om kontaktpersonsjobbet. Hon ställde bara några frågor å berättade om det, så det gick fort. :) Sen mötte jag upp broder igen, vi var in i lite butiker. Jag hittade bara en mascara, han hittade både shorts, skor och en t-shirt. Han handlade väl för över 1000-lappen iaf. Yees yes.
Nu sitter jag hos mor, pratat massa skit med Camilla bara. Ska tigga skjuts till viking strax nu, å möta upp Sarah där, så ska vi äta en efterlängtad sallad. :) Mums. Sen ska vi nog bara hem till mig å chilla.
Imon är jag ledig <3 Underbart! Vädret ska bli fint hela veckan dessutom, ett stooort plus! Synd jag jobbar kväll både onsdag å torsdag bara. :S Får väl sitta ute å sola där. :P
Imon ska iaf jag å Sarah in till högbo och ha lite picknick. MYS! Så ska vi spela minigolf! Å kanske bada. ;D Men jag är en badkruka! Så får se hur det går. :P
Nu tjatar sis om datorn, så ska ta å röra på mig!
TJAAråå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0