Jag är inte bitter.

Heeellu folket. ;)
Sitter här allby myself, käkar en dammsugare ;P Nyss ätit korvstroganoff och ris, göött blev det. Mästerkocken Ullis ;) Not ;P Men aah, har i matlåda till imorron med. :) Imon jobbar jag 9-16 igen, lika som idag, men på fredag blir jag ledig å firar systers student. :) Igår var det tre år sen jag tog min student, kommer fortfarande ihåg den underbara dagen. ;)

Hmm, för övrigt så sitter jag med skallen full av tankar just nu.. på hur mkt jag hatar vissa saker! En sak jag hatar väääldigt mkt är något som de flesta (hoppas jag?!) hatar, å det är fjortisar. Ni vet, såna där töntar som tror dom är skitsnygga fast dom i själva verket ser ut som white trash horor å bara är fööör mkt. Taskig attittyd.. ja, you name it. ;) Ni vet vad jag menar. Sååna där fjollor som tror dom är snyggast i världen å tror dom kan få vilken kille dom vill, fast i själva verket vill bara killarna en sak med dom. :P Om dom vill nåt seriöst så har dom nog ingenting innanför pannbenet?! HAHHA, så jävla skrattretande egentligen. Det sorgliga är att dom där fjortisarna har alltid funnits å kommer alltid göra det. :( Jadu, men inte är jag bitter inte. ;) Jag är en glad person jämt jag. ;) Oftast ! höhö. Tycker bara det är sorgligt..
Men något jag hatar ännu mer, det är nog personer som umgås med fjortisar bara för det är status (?!??!?!?!) att göra det! Era fega jävlar, fast dom VET att dom oftast är elaka och otrevliga, och säkerligen skulle må såååå mkt bättre av att umgås med snällare personer (som även är snyggare, hihihihi ;) ) så gör dom ändå inte det, pga att dom lyssnar på andras skitsnack... Era dumma jävlar ! :P OKEJ, visst om man håller på så när man är yngre.. men när man börjar komma upp i åldern så borde man fatta vissa saker. Det komiska är att vissa inte gör det.
Jaja, jag vet vart jag står iaf, å inget skulle nånsin få mig att ändra mig! ;)
Var bara tvungen å skriva av mina tankar lite, inte så ofta jag gör det i denna blogg. Skriver alltid bara vad jag gjort å sånt. Jaja. NOGPRATAT !

Ikväll hade jag tänkt ha en lugn hemmakväll å mysa med kudden framför tvn, men min syster tjatar med mig till steeltown, så måste dra dit med henne. :P Sarah hakar nog också! <3 Men vi blir lugna, eller jag blir det iaf, Camilla ska väl dricka lite. Hon tar ju studenten om två dagar, så man läär väl ställa upp lite åtminstone.
Å nu ska jag göra mig klar, riktigt fjooooortissnygg ska jag göra mig ;) mohaha.

YEEES NU GJORDE SVERIGE MÅL !

BTW, du är konstig !
Så, nu har jag fått mitt sagt för idag. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

heheh. fjortisar, :P roligt och ett otippat inlägg :P



jasså jasså, vem är konstig då ?

2009-06-10 @ 19:43:51
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, det är bara folk med NOLL självkänsla

2009-06-10 @ 23:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0