Jaani.

Hejss svejs ! :)
Sitter här ensam, glor lite på tvn. Inge bra som vanligt. ;P
Igår blev det en riiktigt lugn kväll hos Sarah. Käkade god mat å frossade chips, såg på talangfinalen och film. Det behövdes, kände mig konstig i kroppen igår.. seg i skallen. Lite lika idag med, beror väl på skitvädret! När ska det vända? Midsommar? Jag drog iaf hem vid 12, somnade halv 1.. var så ruskigt trött ! Skönt som fan ;) Vaknade dock rätt tidigt idag, legat å glott på burken.. vad händer idag? Vill göra nåt skoj! Nu har min snygga klänning kommit iaf, så ska åka å hämta den sen. :) Wee, läckert värre ;) Så ska jag å Sarah åka å hämta hennes snygga klänning med, som är i kungsgården.. Så hälsar vi väl på hennes trevliga mor en sväng å. :) Yesyes. Ikväll då?? Sugna på att spela spel, å umgås.

Jag känner sånt avsmak för dig, din äckliga jävel ! BLÄ ! :O Vidrigt !

Jag, Sanna å Strojden i mars på kryssning! Vi måste ses snart! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0