Härlig kväll!

Jooni, igår kväll var en jävla härlig kväll må jag säga. :) Vi bestämde oss för att dra till Stinas studentfest i torsåker, länge sen jag var på en sån där riktig husfest så det var skoj som fan! Var kanontrevligt folk där, mkt ansikten man inte sett förut. Kom fler på slutet också. Så var en toppenkväll med bra stämning. :D Kom dit till halv 9 tiden å var hemma 03.00. Sofias trevliga kompis Malin skjutsade oss både dit och hem! :) Träffade min nya idol där med, Mattias hette han, en 9åring. :D Hahah, fick faktiskt några kort på han å mig med, dom lägger jag ut snart, pics kommer. ;) Men han försvann senare för att gå hem å sova, han hade sina storasyskon där, var väl därför han va där. :) Jää, så var det massa annat trevligt folk. Så sjöng vi singstar, hur kul som helst! Jag vann över Sarah med empty room med Sanna Nielsen, hihi. Men förlorade när vi körde Cara mia med Måns. :P Men jag gav upp efter några rader, haha. Kan inte sjunga poppiga låtar, ballader låter det rätt okej när jag sjunger. ;P Jaa, så blev vi bjuden på skitgott fika, muffins, chokladbollar, tårta å grejer. :) Mums ! Jag är helnöjd med kvällen! En sak var dock lite småjobbig men samtidigt så jääävla rolig! HAHAHA, jag råkade ta med mig fel sko hem!!! :D HAHHHA, en av dom jag tog var rätt, men det var skitmkt skor i hallen och den såg typ likadan ut. Så tänkte jag att det måste ju vara rätt, men kändes ändå lite fel på nåt sätt. Men tog den iaf, så kommer vi hem hit sen, jag, Sarah å en karl vid namn Erik som vi träffade på festen som ville haka på efterfest. Så upptäcker jag att det är fel sko. SHIIIT vad jag å Sarah skrattade!!!! :D Det var så sjuuukt roligt! Roligaste på hela kvällen! Nej, om man ska ta å tigga skjuts av far till torsåker idag å hämta sin andra sko kanske? ;D MOHAHA. Om den finns kvar. Stackars den personen jag tog skon för, jag får väl lämna tillbaka den. ;D
Jaja, Svinto var nykter igår men kom förbi inatt han å å var sociala med oss. :D Kul kul! Sov till 12 idag... sitter här med sminket på fortfarande, måste ta mig en dusch!
Vädret får gärna bli bättre! Less på det här nu! Deprimerande söndag..
Men bilderna kommer snart. :)
Tjingen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får säga till när du vill ändra designen =)



heh, knas att ta fel skor. // Linda

2009-06-14 @ 19:07:48
URL: http://ericalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0