Grattis!

Grattis till bror Stefan som fyller 28 år idag! Tiden går så jävla fort! Jag är 22 snart, den 29 juni. My god, känner mig verkligen inte som det. :S Inge kul å fylla år längre, man blir ju såå gammal. Jajaa, huvudsaken man ser yngre ut. ;)
Sitter här hos mor just nu, precis stoppat i mig tårta, så nu står magen utåt igen. Igår när jag kollade på vågen vägde jag 49 kg också, jag brukar ju väga 47 numera. :P Men jag vet ju varför, för jag stoppat i mig massa sötsaker å det är några dagar till lingonveckan bara. :P Om en vecka väger jag nog 47 igen. ;P Är ju alltid bara magen det sätter sig på mig med om jag går upp i vikt, tur det iaf. :P Sitter här med mina kära syskon nu å snackar lite skit. Ska väl åka hem strax. Jobb 9-16 imorron!
Men seriöst, idag har det regnat konstant!!! :O Jag fattar inte! Vi var inomhus hela dagen på dagiset också, palla gå ut i skitvädret. Hoppas det blir bättre till helgen, men det ska det väl inte bli tror jag. :S Visst om det bara regnade, men jag hatar verkligen när det blåser. Spec när det regnar å blåser samtidigt!
Jag ser iaf fram emot helgen <3 Umgås med massa underbara människor. Sen umgås ju inte jag med dom som inte är underbara heller. ;) tihi
Nej nu ska jag åka hem.

Jaa, att åka utomlands nu skulle ju inte vara helt illa! Nån som vill bjuda mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0