Grattis sis.

Grattis älskade syster, på din student idag. :) Du var vackrast av alla, å hoppas din kväll blir oförglömlig. ;) Jag älskar dig!
Sarah hämtade upp mig vid 11 idag, så drog vi ner till stadsparken. Skapligt med folk.. dom har ju hyfsad tur med vädret iaf, huvudsaken det inte regnade. Så var lite skoj å lyssna på alla sånger dom framförde där, sen fick man krama om sin älskade syster. :) Vi drog även till Kristian och grattade honom. Yää, sen var vi hem till Sarahs farmor en sväng på promenaden å satt där å snacka. :) Trevligt, sen drog vi till mina päron. Åt lite smörgåstårta och fikade. Så drog vi till systemet en sväng, träffade Fredrik där en sväng för han hade haft jobb i sandviken. Så var trevligt å träffa han å snacka en stund. :) Såå nu är vi hemma hos Sarah. Blir bjuden på lite mat här idag igen, man tackar. ;) Potatisgratäng med skinka i tror jag vi ska äta. Mm, sen blir det väl talangfinalen och nån film. Mys! Skulle aldrig orka gå ut å festa idag med alla studenter. Det är deras dag. ;) Imorron vet jag inte vad som händer, tänkte kanske dra med Sarahs mamma på dragrace i hofors. ;D Haha, aldrig varit på sånt så kan bli skoj. Men sen på kvällen är vi sugna på att spela spel och dricka lite cider..bara ta det lugnt liksom. Får se vad folken ska göra. ;D
Jaaoniii! Nu blir det mat snart. Lägger upp bild sen på fina Camilla. :)
Ha en bra kväll !
Kramis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0