Bilderna

Jaa, de flesta av er kanske redan sett dom på facebook, vad vet jag. Slänger iaf upp dom här också! Blev rätt mkt bilder, men det är bara kul. Som sagt, en riktig kanonhelg! Så mkt som jag skrattade igår var det länge sen jag gjorde. ;) Det roligaste var på donken efter krogen när en kille frågar oss vid bordet vad vi jobbat med, åså går vi laget runt så det påminde om den gamla tiden när man gick laget runt i skolan, å dom frågade vad man haft för sig i helgen. :D Shit! :D haha! Eller när jag å Camilla börjar gulla med en grabb, å säger han ser gullig ut på vårat sätt som vi brukar göra. Som man pratar med typ ett småbarn eller ett djur haha! Å han måste tyckt vi var störda, kanske vi är också. ;) Jajaa, skoj var det iaf! :D Tack alla <3






















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0