Work igen.

Jao idag var sista lediga dagen på min 10dagars ledighet, imon återgår jag till ängsbacken ungefär en månad till. Men hon jag går för går 75 procent, så blir 14-21 imorron istället för 13-21.30 och 7-14 istället för 7-15. Kan vara rätt så skönt, en timme gör rätt så mycket. Idag har min vän LillSanna varit här på besök, med en present till mig för att jag fyllt år. :D Vi har väl inte setts sen kryssningen i mars, så det var riktigt kul å ses igen, mycket å prata om! Så det blev tacos för oss, å glass å massa snack. :D Kul! Ska väl pallra mig till Uppsala snart jag med där hon bor annars, så får vi dra ut å röjja loss eller gå å shoppa om inte annat . :D Beundrar henne som pluggar till ingenjör inom kemiteknik, inne på tredje året nu, 5 år att plugga. Tänk om en annan kunde vara lika smart. ;) hihi. :p

BTW, måste skriva dom roligaste kommentarerna igår, sagda av vem? Ja Camilla såklart, vem annars. ;) Skulle varit mig då, men nu vare sis. :D
Det var en hur söööt katt som helst där vi hade festen igår.. gick runt där å var söt. Hade verkligen helt klarblåa ögon, riktigt riktigt isblåa typ. Så säger Camilla.. - Men vaaa?! Vilka blåa ögon! MEN GUUUD, vad gulligt, den har färglinser!!!!! HAHAHAHHAHAHA :D
Eller när hon å jag frågade Kim om han hade nån kamera att ta kort på oss på.. så säger han.. Nej men jag har den här. Åså sa Camilla det att tänk om Kim skulle tagit upp min borttappade kamera, och glömt bort att det var min han hade snott, om det nu hade varit han som tagit den. :D hhahahahaha :D Fast det var hans vanliga mobiltelefon han tog upp! Ojojoj. :D Å apropå katt förresten.. när hon kom till mitt å Sarahs poolplartaj så träffar hon på Sarahs katt. Så sätter hon sig å kollar hur han ser ut i ansiktet. Sen säger hon : Jaa han ser bra ut!!!
HAHAHA :D Åh shit shit shit, min syster borde bli komiker! :D Aldrig skrattat så mkt åt nån nån gång!! :D

Nej nu ska jag tagga inför worket imorron. :S tss
Visst var youtubeklippet jag laddade upp sött förresten? Blev tårögd första gången jag såg videon.

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: LillSanna

Vad gulligt du skrev om mig LillUllis ;)! ja du får ta och pallra dig hit för en lite shoppingrunda tycker jag :D! och en liten sväng om på nått dansgolv kanske ;)!

Ha det bäst gumman! kramelikram!

2009-07-20 @ 22:46:03
URL: http://sannawelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0