Trevlans!

Tjoho!
Hemma igen nu, blev jobb 7-13.15 idag, det flöt på å allt gick fint. :) Bara att ladda inför en eftermiddag imorron. Hoppas det regnar. :P
Igår kväll blev det hudvård nere på bruket för mig å Sarah. Fick komma hem till en duktig tjej, som berättade för oss vad som var det bästa för våran hud, så fick vi prova massa olika cremer å smink å sånt. Så fick vi jäättemkt tips på smink, foundations å alla möjliga cremer. Så det var intressant! Å nästa lördag ska vi dit igen, för att bli sminkade. :) Späännande, hade inte planerat nåt spec då men antar det blir någon form av utgång på kvällen då eftersom vi blivit sminkade. ;D tihi. Testade iaf en jättebra mascara som jag beställt nu.. blev rabatt också bara för att vi varit där, samt för att vi skrivit ner fem personer som hon nu kommer ringa till, å fråga om dom vill komma dit. Var ju Carro som skrev upp mig så. :)
Segt regnväder idag... blir köpis på eftermiddagen, pappa skjutsar dit mig å sis. :) Måste ju köpa en present åt Sarahgumman som fyller hela 20 år på lördag. :D
Fått fart på kameran nu med. Dock ett problem för det går inte att föra över bilderna i min dator. :/ Den vill inte ta emot, händer ingenting.. Lika när jag vill lägga in nya låtar i mp3n också, funkar inte heller. :/ Så det är segt, måste jag alltid åka hem till nån annan om jag vill föra över bilder. Tänkte inte köpa en ny dator än på ett tag. :P
Jajaa.. Ha det kanon idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0