Trevlans.

Tjoho!
Varit å jobbat hela dagen med Cissi så inte hunnit blogga något. Vi hade ju tänkt gå på fjärran höjder, men hon var mer sugen på furuvik så vi drog dit istället. :D Inte varit där på två år, älskar verkligen det stället! Varit där typ varenda sommar sen jag var liten, så har mkt minnen därifrån. Så himla mysigt där med alla djur, havet å karuseller. :D Men idag blev vi bara där ca tre timmar, å Cissi är allergisk mot pälsdjur så vi gick nästan direkt till karusellerna. Åkte piratskeppet en gång, men shit vad jag blev konstig i magen av å åka den. :S Fattar inte, när jag var yngre kunde jag åka den hur mkt som helst nästan. Men pallar inte med det där gunget numera. :P Så vi åkte väl radiobilarna typ 7 ggr, haha skitskoj å slira runt där. :D Kaffekopparna åkte vi också. Men blev inte där så länge som sagt, för det började spöregna. :S Så tog halv 5 bussen hem. Sen var vi nere på stan en sväng, på donken åså var vi å kikade runt lite. Sen drog vi till en lekpark och åkte linbana, skitskoj. :D Sen lämnade jag av henne hemma. Haft en oerhört trevlig dag med den lille busen! :) Ser fram emot en till dag nästa vecka!
Så ikväll skulle det bli film med Camilla, vi drog igång hajen 2, men blev bara massa snack istället, som alltid när vi umgås. :D haha. Kan inte vara tysta i fem sek ens. ;P
Sarah den stackaren har ju blivit inlagt på sjukan pga magen hon. :(:( Vi som skulle åkt till Mohed imorron, nu blir det inte av. Lite trist, men huvudsaken min pärla kryar på sig! :)
Får se annars vad som händer imorron, ska väl umgås med sis iaf. :) Har funderingar på att dra på Kharma faktiskt.. men jag får se, känner mig inte skitsugen. Får väl se hur man känner imorron.
Ledig ända till måndag iaf, så himla skönt!

Hahah hittade en riktig fyllebild på mig på Sofies blogg, jag inte ens visste fanns. :D Var under Crusingen på väg till krogen, å jag var packad, å hångelsugen. Hittade ingen jag ville hångla med, så fick bli en het lyktstolpe. ;) MOHAH! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0