Tjoosan.

Hejsaan! :)
Hemma igen, efter ett eftermiddagsjobb. Gick fint. Imon är det 7-14. Sköönt, sen kommer Sarah till mig vid 4 och vi ska handla å fixa till lördagen. :) Fan vad kul jag å min pärla kommer ha!! :D <3 Kikade in hur den nya berg och dalbanan gick på gröna lunds hemsida, å den såg inte lite läskig ut. Kommer ju skrika ihjäl mig. ;P Men det är det som är kul, när det går fort å pirrar i magen! Jag åker de flesta karuseller faktiskt, allt utom fritt fall. Skulle vägra. :p Åkte uppskjutet en gång på Liseberg, å det var det läskigaste jag gjort, så där är anledningen till att jag inte sätter mig i fritt fall. Det är ju lite skillnad på dom, fritt fall går ju sakta upp å fort ner. Uppskjutet däremot går ju skitfort upp..tjooooff, så är man högst upp, å så som jag skrek den gången, så högt har jag nog aldrig skrikit innan eller efteråt :P Och sen går den rätt fort ner till mitten, åså upp igen. Sen slutligen ner. Det där var i nian när vi var där på skolresa. Jao. :P Pridefestivalen är ju i sthlm i helgen å fick vi veta, så vi kanske möter upp Kristian dessutom som ska dit. :D Kulkul :D
Nej ska nog slänga mig på soffan en stund å kika på burken. Sen ska jag sooova!

Måste bara länka denna vackra låt först. Ooh, den är så underbart fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0