Tjofaderittan...

HEJ HEJ!
Blir lite sent bloggande, klockan är ju efter 12, men jag tänker faktiskt att det fortfarande är onsdag. ;) Den som väntar på nåt gott... Inte för jag har så mkt att skriva om. Jobbade idag mellan 14-21. Det gick bra, men ibland vet man ju inte om man ska skratta eller gråta när det gäller vissa människor. SERIÖST?! Haha, jadu! :D Jobb samma tid imorron igen.
Sitter bara å chillar järnet å lyssnar på musik.. Idag är en sån dag när jag inte har så mycket att skriva om. ;) Som vanligt är det fint väder när jag jobbar.. buhu!
Är det någon som hört talas om Norrfly förresten? Ska tydligen vara ett nedlagt mentalsjukhus emellan Kilafors å Bollnäs. Sägs det spökar där.. jag är sugen på att åka dit nån natt!! Älskar ju såna där otäcka saker jag. ;D Men inte ensam dock, jag vill åka med några st isf! Nån som är sugen å vågar? ;) Googla på det vettja, så står det lite om det!
Igår innan jag somnade kikade jag på The grudge 2. Jag var beredd på att ha svårt å somna sen, eller åtminstone känna lite pirr i kroppen. Men filmen var ju inte ens läskig. Men så är jag, aldrig rädd för skräckfilmer. ;P Men jag vill bli rädd!!!
Aja.. Jojje har fixat lite med några egobilder på mig, gjort om ljuset på dom lite. Blev fint, så jag slänger upp dom. TACK JOJJE! ;)
Ska väl sova om en stund.. så säger redan nu...
Godnatt Sverige !










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0