Skitregn.

Uuh jag är så less på detta skitväder. Blääsch, låt det bli som det var! Men det är väl så, nu hade vi fint ett tag, då måste det bli dåligt ett tag. Eller nåt. :P Trök äre iaf.
Jaa så imorron går jag mitt sista pass på 10 dagar..7-15. Hade varit skönt å vara ledig, men ska ju jobba med Cissi istälelt lite, men det är ju inte precis ansträngande..antar jag. :D
Inte på nåt bloggarhumör överhuvudtaget...tyvärr! Imorron efter jobbet hämtar iaf Sarah upp mig å skjutsar mig till gävle en snabbis så jag kan lämna in papper där om kontaktpersonjobbet till socialtjänsten. Sen åker vi å handlar en massa inför lördag. :D Så taggad ! Så sen på kvällen tar vi det nog bara chill framför nån bra rulle. :D
Blir lite korta inlägg nu.. men det blir längre på söndag, när festen varit, I promise ! Bilder också. ;)
Nu dusch å sängen! :)
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0