Mysdag.

Jaa, idag har jag å Sarah varit nere i hedåsen hela dagen! 4 timmar blev det nog iaf.. var i å badade flera ggr, skitskönt i vattnet. Så låg vi å solade hela tiden.. så nu är vi pepparkakor. ;) Gårdagen var kanontrevlig. Men som vanligt så säger jag att jag ska ta det lugnt med drickat, å tror ni det blev så eller?! Nej jag blev askalas istället! Från å med nu ska jag aldrig mer säga att jag ska ta det lugnt om jag verkligen inte vet att jag ska det, pga att man ska upp å jobba eller nåt. För det blir aldrig aldrig lugnt. :P Nix, never. Men som sagt, var det kul, å det är huvudsaken. Vi satt här å drack lite cider hos mig först, jag å Sarah. Sen vid halv 10 drog vi ner till Kharma och mötte upp Christofer. Haha, han var nykter å vi fulla, så vi var braaa dryga på han! När jag såg han på en bits avstånd började jag ropa "Yo böcker, yo böcker, yo böcker böcker böcker" x antal ggr. :P Lika i telen innan med. Han blev lite rädd sa han. :D mohaha. :P Höll på å dryga å greja. Men det är ju så att är man nykter med fyllisar så blir det lätt att det blir sådär. ;) Jaja, sen så drog han rätt tidigt för han skulle upp å jobba. Träffade lite andra roliga folk. :) Såg lite av pumpbolaget, men inte hela tiden. Var faktiskt fler folk på övervåningen än nedervåningen när dom spelade.. Det är väl inte det största bandet direkt. ;P Men de flesta låtar är helt okej. Jaa, sen efter krogen stängde så mötte vi upp Micke, så drog vi tre hem till dom å somnade där. :P Slapp jag sova ensam inatt. :) Blev dock inte många timmars sömn, som vanligt när jag druckit. Så blir väl en rätt tidig kväll ikväll.. Vill nån komma å hälsa på mig får den gärna göra det! Laddar upp för en jobbhelg nu. :S Jobb 13-21.30 både fredag, lördag å söndag. Hm, så det får gärna regna! Ge mig regn!
Ledig på måndag iaf. Men sen jobbar jag tisdag-fredag nästa vecka. Det är min sista dag, sen har jag 10 dagars ledighet! ;D Wiiho! Men ska ju bli kontaktperson nu också, så kanske blir att jobbas lite där. Beror på när vi ska börja. :) Nu taggas det till 11 juli iaf, å min å Sarahs fest. Kommer bli toppen! Bara vädret det hänger på, vi håller tummarna!
Men nu ska jag nog återgå till tvn.
Ha det great !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0