Kalas!

Yeees, blev en kalastrevlig kväll faktiskt! Väntade ju ett bra tag där på att Christofer skulle komma hem från paddlingen så att han kunde skjutsa oss till torsåker, dvs han själv, mig, Camilla å Kirre. Men han var braaaa seg. Så jag å Camilla frågade våran käre pappa om skjuts istället, å han ställde upp. :D Så kom Böcker och Kim sen istället. Öste kom efter en stund han å, han var vår chaffis idag han, tacktack. :D Var lite halvlite folk först, men så småningom kom fler å fler. Spec då när vi gick in för alla dryga myggen. HATA! Aja, så dök Åke, Jonte, Tobbesam och två kompisar till till dom upp, det var trevligt. :D Aslänge sen jag festade med t.ex Åke! Kulkul! Jag höll mig normalfull idag iaf, det var väl på tiden! Blev nog lite seg av snusen jag fick där. ;D
Så satt väl där ett tag, Camilla drog iväg med några grabbar till nån bygdegård i torsåker eller vafan det var, haha. :D Jag stannade kvar jag.. sen började folket dö ut lite så då bönade jag, Öste och Kim iväg för att hämta Camilla vid det där dansstället eller vad det nu var, haha. :P Så åkte vi till sandviken, gick in på donken och käkade, vårt nya favvofyllekäksställe. :D Så sen fick Camilla skjuts hem av Öste och jag åkte med Jonte som skulle åt samma håll. :) Så nu har jag suttit här en stund, börjar lessna så ska ta å lägga mig å mysa med kudden nu, min trogne vän. ;)
Hoppas ni haft en bra kväll!
Godnatt Sverige !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0