Jahaapps.

Sitter här, rätt seg å känner mig inge pepp på utgång. Men vad ska man annars göra en vacker onsdagskväll? Jag å Sis drar till kharma iaf, Christofer hakar nog också. Kan ju bli skoj iaf. :)
Var inne i gävle tidigare idag på socialtjänsten, inget mer kontaktpersonsjobb för min del iaf, ett som är säkert! :O Less blir man på folk... dålig information och jaa, allt. Nääni!
Sarah blir borta på sjukan ända till söndag eller måndag hon. Stackars. :( Ska nog åka in å hälsa på henne imorron eller nåt iaf, kan inte vara kul alls å ligga där. :S Får skjuta fram vår sminktid vi skulle haft på lördag iaf.
Nu taggar vi lite istället. :)
Måste ha maaaaat i mig ! <3 Älskar mat !
Ha en trevlig kväll, ses vi ute sen? :)



Kommentarer
Postat av: johanna*

hälsa sarah om du åker dit..

2009-07-15 @ 19:48:26
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0