Hmf.

Min kamera är fortfarande inte återfunnen. :( Sarahstackarn är hemma och har feber, men Sirpa har letat å inte hittat den. Jaa, det är väl bara acceptera att den antagligen inte kommer fram. SURT! :( Jaja, inte mkt att göra åt just nu... tyvärr.
Imorron ska jag jobba med Cissi iaf. :) Eller jobba å jobba, det är ju ett jobb men jag umgås ju med henne bara så. Vi ska in på fjärran höjder och bada. ;D Sen får jag se vad vi hittar på, går på stan å fikar kanske? Ska bli trevligt med den lille busen. :D:D
Så på onsdag åker jag å Sarah till Mohed i hälsingland faktiskt. :) Blir där över natten..Hennes pappa är där med sin fruga med deras husvagn, så har dom hyrt en stuga åt oss. :D Så blir det gå till en pub där, å bada om vädret tillåter. Blir nog trevlans!
Så i helgen får vi se vad som styrs upp. Fredagen blir lugn å mys, lördagen däremot blir nog mer fartfylld. ;D Visar sig vad som sker, förmodligen utflyttningsfest i torsåker. :D Vi ska riva lägenheten! Carro blir ju gävlebo! Det känns mkt bättre. ;D
Nej, ska nog ta mig en till sandwichglass. ;)

Jag å Sarah i mars, innan krogen. <3


Kommentarer
Postat av: lindasmith.blogg.se

Trist med kameran du! hoppas den kommer fram iallafall. :)

2009-07-14 @ 16:21:37
URL: http://ericalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0