hm hm.

Ibland är rubriker svåra att komma på! Ingen riktig bloggardag för mig idag känner jag.. idag är en sån där dag när jag undrar vart livsglädjen finns? En sån där dag när man tycker allt är tråkigt, å känns som man verkligen inte har ett skit att se framemot, även om jag kanske har det. En dag med dåligt humör helt enkelt! Bläsch för såna skitdagar!
Vaknade runt 11 idag, blev tvätt å sånt ända tills jag började jobba kl 14. Slutade 21. Imon går jag 7-14, sen är jag ledig två dagar. Imon kväll ska jag ut å äta på Napoleon med Sarah, får se om Camilla hakar också. Så blir det väl bara hem hit sen å glo på nån rulle eller nåt. :)
Nääe..ska väl lägga mig under täcket nu å önska att jag fick ligga där ett dygn typ. Kom tillbaka, livsglädje !
Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0