Hej hopp!

Sitter hemma igen nu, varit i köpis idag med Camilla å Sarah. :) Hittade en deo och ett par snygga baggyjeans. ;D Sarah hade likadana fast ljusare, tyckte dom var så koola, så var tvungna att köpa mig ett par jag med. :D 500 spänn var det värt! Nu sitter vi bara å slöglor på tvn. Blir lugnt ikväll, ska nog se nån film för mig själv. Sugen på utgång i gävle är jag å, blev ju bjuden till Rickards kompis Joel.. Men ska ju festa imorron, så lite onödigt å göra det idag. Försökte tjata på Sarah och Camilla att haka med mig men ingen ville, å jag vågar inte åka dit själv. :P tss. Nej inte skitsugen jag heller, bäst å spara till imorron. Spara lite pengar också.. Så blir vi sminkade på förmiddagen imorron också, jag å Sarah. Kulkul.
Annars jobbar jag imorron 14-21. Sen blir det bara hem och fixa sig snabbt, svepa cidern å dra ut. Hittade inget fint å ha på mig imorron, men blir nog min svarta å vita klänning, för man skulle ha ljust på sig där imorron. Skulle vara nå neongrejs av nå slag. :D
Ja nu ska vi snart på donken också. Orkar inte göra mat ikväll. ;P Men blir nog en sallad för mig denna gång, aldrig provat salladerna där. Men sägs dom är goda så.
Glömde lägga upp bilden på Sarahs söta lilla prins Frasse, så slänger upp den på sötnosen. Han var ju faktiskt också med på poolpartajet. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0