Härligt.

Tack för att det blev fint väder en dag då jag var ledig iaf. :) Resten av veckan vet jag inte, låter som det ska bli regn? :S
Sitter iaf inne just nu, avnjuter en sandwichglass. ;) Mmmm såå gott! Har suttit ute i solen en stund med mp3n, hur skönt som helst. Om lite mindre än en timme så kommer Sarah och hämtar mig, vi ska åka till Högbo och spela minigolf. Haha, får se hur det går, jag är ju inte världsbäst på det direkt. :P Men det blir kul! ;D Så när vi är klara åker vi till Kungsgården en sväng. Har bestämt mig nu och tänker börja högskolan. :) Ser nästan fram emot det också, så det känns skitkul! :) Så fick papper idag om att söka studiemedel, har fyllt i lite, men är osäker på vissa punkter om jag ska fylla i det eller ej, så Sarah sa att Sirpa kunde hjälpa mig med det sista. :D Kanoners. Känner att jag borde börja faktiskt, det är värt att prova iaf. Menar, fortsätter jag jobba runt å timvicka som jag gör nu, det är i princip omöjligt att få en fast tjänst om man inte är förskollärare numera.. förut kunde det gå, men inte nu. Och det är ju med barn jag vill jobba, trivs ju jättebra med det. Visst skulle ju kunna tänka mig att jobba i nån form av butik med, men det känns också som det är rätt svårt att få nåt sånt nu. Så jag ska börja plugga och det kommer säkert löna sig i slutänden. Vill ju ha ett fast jobb, måste tänka på framtiden.. vill ju kunna försörja mina barn å allting. 3,5 år känns långt nu, men det går fort. Så kommer jag säkert kunna timvicka lite emellanåt iaf, om jag är ledig nån dag åså. :)
Yees, men nu ska jag fixa det sista och sen dra mig iväg. :D
Ha det bra ikväll !

Kommentarer
Postat av: LillSanna

Kul att du bestämt dig för att bli student ;D! 3,5år kommer gå hur fort som helst, tro mig... 2år för mig har känts som 1 kanske... :P Hoppas ni får rolig nollning också =)!

Kram på dej gömman!

2009-07-23 @ 13:32:41
URL: http://sannawelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0