Härliga fredag.

Yees, helgen är här. :) Ledig till måndag, sköönt. Skithärlig dag ute idag, så himla fint väder. Underbart! Var på donken för en stund sen med sis, så gick vi till systemet å inhandlade lite för imorron. Ser ut som det blir Carros utflyttningsfest i torsåker, å sen kanske krogen. Jag skulle kunna skippa det, men Camilla är skitpepp å tjatig så. :P Var bjuden på Rickard å co:s fest i Skutskär med, hade nog blivit riktigt skoj men ser inte ut som jag får med mig nån, å hade nästan lovat Carro att komma så. Men dom ska jag iaf festa med snart igen, ett som är säkert! :D
Ikväll blir det lugnt, Jojje kommer så ska vi kika två bra filmer han tar med sig. :D Trevlans!
Btw, jag kom in på högskolan! Så nu gäller det att bestämma sig.. plugga eller fortsätta jobba? I need help!!! :P Jordens beslutsångest!! :O Säg gärna vad ni tycker.. ska jag börjar plugga till förskollärare, 3,5 år å studielån på det? Då äre enklare att få fast jobb sen. Eller fortsätta timvicka, och se vart man hamnar å ta det som det kommer? Vad skulle ni gjort? :P

Aja, ha det kalas! :)
Tjaarrrrrååå

Kommentarer
Postat av: Linda

se inte csn lånet som ett "lån". Det är en investering i livet! För det andra kan du flytta till Gävle med ju;) Tror att högskolan skulle vara toppen om det är det du vill! bara du som kan svara på det i slutändan, eller hur Ullan ?

2009-07-18 @ 12:20:50
URL: http://ericalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0