HAHA!

Alltså seriöst, jag måste ha nå fel! JAG KAN INTE SLUTA SKRATTA IBLAND!!!! :D Har jag väl börjat så sitter det i skitlänge, å går inte att sluta. Så ibland kan jag helt plötsligt börja tänka på det jag skrattat åt, åså börjar jag igen. Alltså det är sjukt. Var inne på elgiganten idag med Sarah i valbo, skulle köpa en digitalkamera. Hitta direkt en jag vela ha, jättefin rosa Samsung. :) Å shiiiiit alltså vad jag började skratta inne i butiken, när vi stod å prata med snubben som tog fram kameran åt mig! Han började fråga efter min arbetsgivare, å en massa annat. Sa jag skulle få hem en faktura på kameran istället. Typisk sån där försäljare som ska försöka få på en en massa saker. Så jag drog på mig en "försäkring", tänkte att det kan ju vara bra :D Å sen köpte jag ett 4 gigs kort också, 50 spänn dyrare än 2 giget. Så sa killen att om jag kom upp i typ 1500 så skulle jag få en kryssning för 4 pers. Så var jag så trött idag, å började bli lite småfnissig. Så skulle jag skriva på papper, åså såg jag inte att det låg två papper till under där jag också skulle skriva på. Så började jag skratta åt det, å sen skrattade jag å skrattade å skrattade, å jag fick panik å kunde inte sluta! OMG, vad pinsamt det var!!! :D hhaahahaha. :D Men såååå kul! Å Sarah hon började ju skratta hon med! :D Åååh herregud! Å snubben ba började flina lite å sa: Vad äre som är så kul ? Å sarah sa att jag skrattade jämt, själv fick jag inte fram ett ljud. Sen hade vi 11 kr kvar till att komma upp i kryssningen, så var tvungen att köpa något mer. Så gick vi iväg för att hämta batterier, å där var jag tvungen att stå å återhämta mig så kanske jag inte skulle skratta lika mkt när jag kom tillbaka. Det lyckades jag tyvärr inte med så bra, för han frågade om det stämde att jag bodde på bredängsgatan, fast det är brednäsgatan jag bor på! hahaha :D Lovar att han sa det bara för vi skulle skratta ännu mer. ;D Omg omg ! Kunde fan inte prata! Dom bakom oss började glo lite konstigt på oss :D hahah. Huvudsaken man har roligt ! Åh herregud, herregud säger jag bara. ;)
Hahhah.. så fick man en kryssning på köpet nudå! :D Wiiiihooo! ;D För 4 pers. Så nån gång i slutet av aug så åker nog jag å Sarah på kryssning då! Tar två till med oss, blir väl Camilla kanske då om hon får åka eftersom hon är under 20.. man måste väl ha en målsman med sig då? Eller? Aja, vi får kolla upp det. Nya galaxybåten var det iaf, hytt å allt är klart liksom. ;) Den NI !
Jaa.. så var jag inne å träffade en Siv idag på socialtjänsten i gävle. Snackade om kontaktpersonsjobbet. Ska börja jobba med lilla Cissi nu redan nästa vecka. :) Har rätt så mkt jobb redan denna vecka på ängsbacken, och måste få lite papper ifyllda å inskickade. Sen är jag ledig från ängsbacken från å med fredag, till den 20 juli. Så då hinner jag jobba mkt med Cissi! Kommer bli jätteskoj, ser fram emot det! Får se vad vi ska hitta på då.. Blir väl att gå å bada om vädret tillåter, annars mest gå på stan skulle jag tro, shoppa lite, fika, gå på bio. Beror på vad hon vill göra. Söt liten filur äre. :D
Annars är det bara jobb i veckan. 7-13.15 imorron, 13-21.45 onsdag å torsdag, å 7-15 fredag. Sen ska jag sova hos Sarah i kungsgården på fredagen, å fixa inför lördagen. Kommer bli så sjukt kul!
Å ikväll ska jag å Sarah på hudvård. :) Carro var på det för nån månad sen, å skrev upp mitt namn, så fick jag ett erbjudande om att komma hem till en tjej som bor på stan som är hudvårdskonsult. Så blir väl att få höra lite vad som passar just för våra hudtyper, så tror jag vi skulle få nån ansiktsmask å prova smink å. Kan bli skoj! :)
Men nu ska jag nog försöka fixa med kameran min. ;)
Hörs !

Mohahha flumbrudarna! Ingen har så kul som oss!!!!!
<3 Det finns liksom inte. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0