God afton.

Hej hopp gummisnopp! ;)
Inte blivit nåt bloggande idag, blev ju bara den där låten jag lade in. Så oerhört fin.. rätt så gammal, men ack så fin!
Jaja, annars då? Svinto var här igår kväll, vi glodde på nån halvbra film, Morgan Pålsson. Lite halvrolig var den väl. :P Så idag har jag lunchat med Sarah på monroes, shit vad god mat dom har där! Jag åt en Bettymix, passande då jag tänker på min lille miss Betty. ;D haha, det var iaf fläskfilé, kycklingfilé, pomfritt, bea å tzatziki... mmmmm så himlans gott! Så var vi till kicks, jag handlade en mascara, en foundation och puder. Blev inget åka till Erika idag, hon fick förhinder i sista stund. Så vi ska ses nästa vecka istället. :) Satt här hemma å glodde på burken med Sarah en stund istället. Sen tog jag en promenad hem till mor å co, tar ett tag å gå men så skönt. Spec när man har mp3n. Så träffade jag käre sis där, å vi chillade ett tag för att sen dra till Sofia som har flyttat till en ny egen lägenhet. :D Jättefin å fräsch var den, lite annorlunda för var som i ett hus fast lägenheter. Så dom har ju som en gård utanför. Inte så långt från där jag bor heller, så bra man har nära. :D Så satt där å snackade å spelade yatzy. Sen hämtade bror upp oss å skjutsade hem mig. Sitter här nu, funderar på att sova. Eller om jag ska dra igång en film innan? Får se om jag orkar. :p
Fick lön igår med, å den var naaaaaaajs må jag säga. ;) Mådde skitbra när jag såg lönespecen. Hihi. Jaa, så nu har jag lovat att Camilla ska få en slant av mig imorron för att städa hela min lägenhet. Skinande rent ska det vara! Inte det att jag inte orkar själv, men känner att nu när jag har lite pengar och hon behöver, så behöver det städas. Då kan jag lika gärna ligga på soffan och lata mig medan hon städar. Å chefa lite över na på samma gång. ;) hahaa ne ska vara snäll!
Annars imorron har jag inga planer.. men det är så himla skönt att inte ha det, bara ta dagarna som dom kommer.
Hörs imoorn!
Godnatt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0