Fylleullis!

Japp tro det eller ej, men blev fan lite fest igår ändå. :D Jag är en sån där svag jävel som inte kan tacka nej till att gå ut. ;) Hade verkligen ställt in mig på en lugn å skööön hemmakväll, eftersom jag slutade 21.30 å börjar 13 idag. Men oh nej, så ringer min käre syster å tjatar å tjatar å tjatar på att jag ska följa med henne på lobby å på Backyard babies. Jag säger nej flera ggr, men till slut kan jag inte stå emot längre när hon säger jag får låna vilka kläder jag vill av henne, samt betala mitt inträde. Inträdet betalade hon dock inte när vi kom på hur dyrt det skulle bli. Vi fick iaf 1000 spänn var av farmor igår, men nu var ju den ena femhundringen där borta. :P 200 i inträde. :S Jajaa, det var iaf klart värt det, hade en sjukt trevlig kväll igår! Såg några låtar av Backyard babies, dom är väl inte värsta favoriterna för min del men helt okej. Sen drog vi ner på toa, å var mkt folk nere så vi ställde oss å dansade istället. Sjuuukt rolig kväll, som alltid med min underbara sis. :) Blev en del drinkar å pengarna försvann. Sen blev det donken också, med lite trevliga karlar. :) Seeen blev Camilla upphämtad av mamma och jag, jag cyklade hem på cykeln. Somnade direkt typ, så vaknade jag 7 imorse å kunde inte somna igen förrän 8. Drömde även att jag hade försovit mig å att kl var 15.20 när jag vakna. ;D HAHA då är man störd. :P
Men nuu ska jag bege mig till ICA å köpa mat å sånt, sen dra iväg å worka.
Hörs ikväll kanske! ;)
Tjoho !

Kommentarer
Postat av: lindasmith.blogg.se

alko bralla ! : )) när blir det fest i viken nu då??

2009-07-05 @ 14:22:22
URL: http://ericalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0