Fredag.

Hejs!
Inte på något bloggarhumör idag.. blev iaf två inlägg igår å i förrgår har jag för mig. ;) Jobbat hela dagen, 13-21.30. Så är lite seg nu.. Jobbar samma tid imorron, å även söndag som sagt. Vädret ska bli sämre med, just nu gör det ingenting för min del. Ibland älskar jag verkligen att jobba på det där stället, gamlingarna är såå roliga en del. ;D Man förlänger verkligen livet lite genom att vara där, för man får skratta en del. ;)
 Har tråååååååk just nu! Sitter å pratar med Killtjusaren Kamilla på msn. ;) Mohaha! ;)
Åååh vad tråk jag känner mig! Blir nog inte spec roligare här heller. :)
Men ha det bra vettja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ja gamlingarna är ju galna folk ; ) kul att du trivs kvinna / L

2009-07-03 @ 23:56:00
URL: http://ericalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0