Förfest.

Yees, blev lite förfest här ikväll ändå, fast jag å Sarah hade tänkt oss en lugn hemma kväll, då vi far till huvudstaden imorron. Meeeen det blev tydligen förfest här istället, Camilla kommer med Stina å några av hennes vänner. Sarah å Jojje är redan här. :) Vi har handlat inför imorron, så har vi käkat pizza nyss.. Muuuuuums.
Men dom drar iväg på kharma sen, jag å Sarah blir kvar här å sooover. Ska ju upp runt 6.45 imon bitti. Får se om man lyckas sova på bussen.
Ser ut som vi möter upp Joel å några av hans vänner imon i sthlm, dom skulle till nåt billigt ställe, så det låter ju kanon att förfesta på!
Jaa, men nu ska jag byta kläder som jag nyss spillde cola på. :S
Ha en naaaaaaaajs kväll å en naaaaaaaaajs helg så hörs vi på söndag! ;)
PUSS

Kommentarer
Postat av: sirpa

ha det bra i stockholm

2009-07-31 @ 19:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0